Pages

Sunday 18 September 2011

Pemenang Wanita2u 2nd Giveaway! :D

Salam mesra buat semua pembaca dan follower akak yang dikasihi. :) Seperti yang ditunggu anda semua, hari ini akak akan mengumumkan pemenang² bagi Wanita2u 2nd Giveaway. :D Wahhh, semua mesti tak sabar nak tau siapa pemenangnya kan? Hehe. Akak pun begitu excited nak umumkan pemenang yang akan mendapat LIMITED EDITION LUNA BLEU CABANA BOY BODY MIST (TOP SCENT). Alhamdulillah, ramai yang sudi join giveaway kami sempena pembukaan blog rasmi Wanita2u. :)

TAHNIAH kepada Qaseh Qistina telah terpilih sebagai pemenang Wanita2u 2nd Giveaway dengan memenangi LIMITED EDITION LUNA BLEU CABANA BOY BODY MIST (TOP SCENT).
Pihak kami juga berbesar hati di atas sambutan yang amat memberangsangkan ini. Kami turut memilih 2 pemenang hadiah misteri iaitu Ummi_R❀salici❀us & yayath. :)

Pada anda semua yang telah turut serta menyertai giveaway ini, diucapkan jutaan terima kasih di atas usaha sama anda dalam menyokong dan mempromosikan Wanita2u.com. Pada masa akan datang, Insya-ALLAH pihak kami akan mengadakan lebih banyak lagi penawaran yg menarik. Sokongan anda yg berterusan amat dialu-alukan. Sayang anda semua.

9 comments:

kakngah said...[Reply]

tahniah pd pemenang....

Nani said...[Reply]

tahniah gak pd pmnang

krtcacarbaru@hotmail.com said...[Reply]

tahniah!!!!!

Anne Wahid said...[Reply]

tak cukup bertuah lagi ni...tahniah untuk semua pemenang...

Joel Leslie said...[Reply]

tahniah kpd pemenang :)

Qaseh Qistina said...[Reply]

waahhh..terima kasih2..sy menang..x sangka laa..hehhee^_^

yayath said...[Reply]

Alhamdulillah saya menang hadiah misteri..hehe.baru tau pagi ni:)

Unknown said...[Reply]

hee,,ta ckup bertuah utk menang...tahniah kpde pemenang semua!!=)

Nisa Greennnpanda said...[Reply]

congrats..