Pages

Wednesday 14 September 2011

Hot Testimonial - Minuman Super Maxx 5+1


Assalamualaikum. :)

Saya berumur 40 tahun seorang kerani dan telah berumahtangga selama 15 tahun dan telah mempunyai 4 orang anak. Sesungguhnya sudah menjadi idaman semua kaum ibu ingin mendapatkan semula kecantikan tubuh selepas bersalin.

Gambar (sebelum) yang dengan baby itu diambil ketika masih di hospital lagi. Wad Bersalin Hospital Sungai Buloh. Selepas sahaja pantang saya mengamalkan minum Jus Super Maxx-5+1 iaitu produk terbaru keluaran R&Z Cosmetics.

Saya minum 1 jam sama ada selepas atau sebelum mengambil makanan, dan mengurangkan pengambilan nasi, tetapi mengambil makanan protin seperti (ikan) dan sayur dalam kuantiti yang agak lebih sedikit dari biasa. Contohnya, pagi: saya minum Super Maxx 5+1 jam 8 pagi kemudian tunggu 1 jam, jam 9 pagi baru breakfast. Petang/malam: saya minum Super Maxx 5+1 jam 7 malam kemudian jam 8 malam bolehlah dinner (makan malam). Disyorkan agar minum air dengan banyak. Selepas habis sahaja 2 kotak, berat badan turun 11kg.

Inilah hasilnya (lihat gambar selepas) ya. Diharap bagi anda di luar sana yang masih tercari-cari produk pelangsingan mana yang paling berkesan, murah, cepat lagi selamat, cubalah minuman Super Maxx-5+1 ini. Saya menyusui baby sepenuhnya. Baby sihat montel. Tiada memudaratkan baby dan Air susu badan juga banyak. Gunakan sekarang tanpa was-was. Amat sesuai untuk semua golongan lelaki dan wanita (yang mengalami masalah berat badan sahaja), anda pasti berpuas hati dengan hasilnya.

Inilah pengakuan ikhlas dari saya. Cubalah produk yang saya rasa menakjubkan penuh sensasi ini, demi kebahagian rumahtangga.

Siti Aryati
Ijok, Selangor.





Berminat? :)
SMS or CALL Kak Fash
0162809624
E-MAIL
WEBSITE
www.wanita2u.com

0 comments: