Pages

Tuesday 13 September 2011

Minuman Super Maxx 5+1 - Turun 4-5 Kg Dalam Masa 7 Hari!

Salam mesra kepada para pembaca dan juga follower akak yang dikasihi. :) Minggu ini akak nak perkenalkan pada anda semua produk yang meletup di pasaran sekarang! Minuman Super Maxx 5+1.

Kegemukan? Oh, tidak. Rasanya jangan sampai tertekan. Sudah terbayangkan bagaimana harus menanggung berat tubuh berlebihan? Selain secara estetika tidak sedap dipandang, kegemukan atau obesiti juga merugikan secara kesihatan. Banyak sudah kajian yang membuktikan bahawa obesiti nampak buruknya, tidak hanya bagi kesihatan, rutin harian, namun juga hingga ke hubungan intim!

Gemuk
perkataan yang sangat ditakuti wanita manakala gendut senario biasa pada lelaki. Kebanyakan orang percaya selepas berkahwin, perempuan mudah menjadi gemuk dan lelaki cenderung untuk gendut. Justeru, kepercayaan wanita mudah menjadi gemuk selepas kahwin adalah mitos belaka. 
Sebenarnya apabila umur meningkat iaitu bermula 40 tahun, fisiologi otot mengecil atau megecut secara perlahan-lahan dan ia boleh diisi dengan lemak. Keadaan ini bukan terhad pada wanita saja tetapi juga lelaki.

Saya sentiasa sibuk di pejabat dan rumah, mengapa saya masih gemuk? Ini mungkin soalan biasa dalam kalangan wanita. Jawapannya mudah, memang wanita juga aktif. Bagaimanapun keaktifan itu tidak termasuk bersenam. Selalunya wanita 'aktif' dengan urusan pejabat dan sibuk dengan rumahtangga tetapi secara realiti wanita tidak banyak bergerak.

Maksudnya, dalam melakukan kerja pejabat dan kerja rumah kekuatan tangan yang lebih diperlukan. Pergerakan tangan digunakan untuk menaip dan memasak atau melipat pakaian. Pergerakan tangan tidak termasuk dalam kategori penggunaan otot besar. Penggunaan jari atau otot kecil bermaksud kurang mengeluarkan tenaga.

Jika anda termasuk golongan yang menderita kegemukan dan sedang bingung bagaimana mengatasi 'penyakit' yang satu ini, mungkin penemuan kaedah terbaru yang dilakukan oleh En. Ruseli dapat membantu.


Syukur alhamdulillah. :) Sudah ada yang memberi testimoni yang memberangsangkan dan mereka juga mulai terangsang untuk terus mengamalkannya untuk mencapai target mereka. 
Bagaimana dengan anda? 


Kini juga dijual Pek Percubaan : 3 sachet.

Dapatkannya segera. Cuba dulu, baru tahu. :) Minuman Super Maxx 5+1 yang sedap bukan sahaja memberi kesan ketara untuk menjaga bentuk badan tetapi juga menghalang pengumpulan lemak. 

Tonton video di bawah untuk melihat testimoni mereka yang telah berjaya.






Berminat? :)
SMS or CALL Kak Fash
0162809624
E-MAIL
WEBSITE

1 comments:

miZz_nizZ said...[Reply]

hebat2..produk yg mnrik ni bg yg berminat! =)