Pages

Friday 9 September 2011

Hot Product : Herba Dara Semula

Salam semua kepada para pembaca dan juga follower akak. :) Alhamdulillah, follower akak semakin meningkat setiap hari. Terima kasih atas sokongan anda yang sentiasa menyokong dalam mempromosikan Wanita2u. Akak amat menghargai usaha kalian. Sayang anda semua. 

Hari ini akak nak perkenalkan kepada anda produk terhangat Herba Dara Semula yang dicipta khas untuk wanita dalam membantu meningkatkan gaya hidup wanita. Istimewa untuk wanita belum atau sudah berkahwin. Ianya terbukti mengatasi masalah kaum wanita dan paling istimewa untuk ibu-ibu lepas bersalin.


Herba Dara Semula ini boleh memupuk semula perhubungan anda. Formula tradisional ini mengandungi pelbagai herba berasaskan wanita yang amat berharga dapat membantu anda mengecapi semula kemudaan, kegembiraan dan keghairahan diri anda. 

Tontoni video ini untuk mengetahui pelbagai khasiat utama Herba Dara Semula




Herba Dara Semula sebagai pemakanan kesihatan yang disediakan secara tradisional telah dipasarkan oleh Puan Liza Rafar (pelakon/dramatis) sejak 9 tahun lalu. Bermula secara pemasaran tradisional dan kecil-kecilan di kalangan keluarga dan rakan-rakan artis dan kenalan terdekat. Herba Dara Semula terus bertahan sehingga kini. Dalam majalah Mingguan Wanita ada tersiar pengalaman adik beliau Diana Rafar mengamalkan Herba Dara Semula ketika berpantang bersalin baru-baru ini. Dapatkan majalah mingguan Wanita January 2011 - cover beliau dan anaknya. :)

Herba Dara Semula adalah berasas bahan-bahan semulajadi dan merupakan pemakanan kesihatan yang diadun secara tradisional. Bahan semulajadi memang selamat kerana ia tidak mengandungi bahan kimia. Herba Dara Semula dihasilkan di makmal berkualiti tinggi. Bahan-bahan herba yang terkandung diluluskan oleh Makmal Kementerian Kesihatan di bawah akta (senarai bahan-bahan herba yang dibenarkan). Ada sijil pengesahan dikeluarkan. 




Berminat? :)
SMS or CALL Kak Fash
0162809624
E-MAIL
WEBSITE

2 comments:

Tokanpuakajoran® Cikgu Budr said...[Reply]

Nak tanya sikit...kenapa org perlukan sangat dara dan ketat tu...jika dah x der dara tu x der la...benda tu mcm lubang hidung...joloklah jari manapun tetap sesuai x der longgar atau x boleh masuk...sama jer...cer try sumbat lubang hidung mula dengan jari klingking sampai ke jari ibu....sesuaikan? x der yang longgar...

Suwanto said...[Reply]

obat herbal sangat disarankan dikonsumsi karena tidak ada efek samping