Pages

Friday 2 September 2011

Jom Tampil Angun Di Hari Raya

Untuk mengawal nafsu makan ini, terutamanya pada musim perayaan ini ada sedikit kesukaran kerana pelbagai juadah yang akan dijamu oleh tuan rumah yang kita kunjungi serta juadah yang kita sendiri buatkan juga telah membuka selera.

Oleh itu nikmati lah apa yang mahu dirasa tetapi ambillah secara berdikit, jangan dikekang nafsu makan kerana ia akan mengakibatkan tekanan dan ini juga akan membuatkan tubuh badan menjadi gemuk (walaupun tak makan) kerana emosi dalaman terganggu disebabkan fikiran bercelaru (fikir sama ada nak ambil makan atau tidak) dengan itu aliran darah akan tersekat (tidak lancar) maka ia akan mempercepatkan lemak terkumpul dalam tubuh dan akibatnya bonggolan terjadi. Perkara ini tidak berlaku serta merta dan ambil masa. Dengan itu elakkan perkara ini berlaku.

Rasai dan nikmatilah apa sahaja juadah dengan perasaan tenang dan gembira, jika rasa telah ambil banyak makanan yang agak berminyak serta berlemak santan, sulamkan dengan meminum air putih (air kosong) yang
suam. Supaya kumpulan lemak cepat pecah dan tidak berkumpul.

Jangan dilupa bawa sekali Pakej Pelangsingan Badan ini serta Sabun Pelangsingan Badan tersebut dan ambil serta amalkan seperti biasa. Insya-ALLAH tubuh badan akan tetap terpulihara seimbang.
Happy nikmati juadah raya anda. :)

Call/SMS : 0162809624


Mesra selalu,

0 comments: